Jullie hoorden het wellicht al : kinderen en jongeren mogen terug meer dan 1 hobby beoefenen. Voorlopig wordt er voor min12 verder binnen geturnd, in bubbels van maximum 10 kinderen. Plus12 blijft nog even buiten turnen. Dit mag ook in grotere groepen.
Met de examens voor de deur is het niet evident om dit allemaal georganiseerd te krijgen.Bovendien is er vanaf 9 juni waarschijnlijk opnieuw een versoepeling van de maatregelen.
We laten jullie alvast het volgende weten:

KLEUTERS

23/5 geen les (sporthal gesloten)

30/5 les voor maximum 20 kinderen per groep, opgesplitst in 2 bubbels – er wordt gewerkt met inschrijvingen (de 1e 20 ingeschrevenen kunnen deelnemen) – Eline zal hiervoor een link versturen

6 en 13/6 geen les (geen lesgevers beschikbaar wegens examenperiode)

20 en 27/6 : les voor alle kleuters, normaal gezien zonder inschrijvingen.

BASIS 1 TOT 4 (zaterdagnamiddag)Vanaf nu tot eind juni mogen alle leden komen turnen. Tot 9 juni zal er in 2 bubbels gewerkt worden als er meer dan 10 kinderen aanwezig zijn. We doen ons uiterste best om voor deze lessen voldoende lesgevers te voorzien. Mocht dit toch niet lukken dan zullen jullie hiervan verwittigd worden.

BASIS 5 (woensdag 18u30 tot 20u))Ook hier zijn alle leden welkom. De eerstkomende lessen wordt er nog buiten geturnd, vanaf 9/6 normaal gezien binnen.Er is geen les op 16/6 (examenperiode)We doen ons uiterste best om voor deze lessen voldoende lesgevers te voorzien. Mocht dit toch niet lukken dan zullen jullie hiervan verwittigd worden.

PLUS16 (woensdag 20u tot 21u30)Ook hier zijn alle leden welkom. De eerstkomende lessen wordt er nog buiten geturnd, vanaf 9/6 normaal gezien binnen.

VOLHOUDERS (donderdag)Idem plus16

ACROMomenteel is er nog geen toestemming voor deze lessen. We gaan wel nog eens samen komen met de ganse groep om het jaar af te sluiten. Meer info hierover volgt nog.

TUMBLINGTot 9 juni :Alle leden tot de leeftijd van 12 jaar (geboortejaar 2008) zijn welkom. Indien meer dan 10 aanwezigen wordt er in 2 bubbels gewerkt. Inschrijven is niet meer nodig.Na 9 juni (als er een versoepeling van de maatregelen komt):Alle leden zijn welkom, ook plus 12.
We hopen dat jullie er wijs uit geraken en dat we nog veel kinderen en jongeren blij kunnen maken met deze laatste lessen.

Binnenkort mogen jullie ook meer info verwachten ivm inschrijvingen voor volgend jaar, lidgelden en mogelijke compensaties.

Turnlessen komend weken