Deze zomer wordt opnieuw een turnkamp georganiseerd! Dit van maandag 6 tot woensdag 8 augustus in de sporthal te Laarne. Wie er de vorige keren bij was, weet dat je dit gewoon niet mag missen!

Dit jaar organiseren we activiteiten voor kleuters en kinderen van 1e , 2e en 3e leerjaar. De deelnameprijs is 60 euro voor leden, 75 euro voor niet-leden, verzekering inbegrepen. Een tweede (of evt derde) kind van hetzelfde gezin krijgt 15 euro korting.

Er zal gewerkt worden in 2 leeftijdsgroepen : een groep kleuters en een groep 1e, 2e en 3e leerjaar.

Er is opvang voorzien van 8u tot 17u. De activiteiten gaan door van 9u tot 12u en van 13u tot 16u.

Aan het programma wordt volop gewerkt. We kunnen alvast verklappen dat verschillende onderdelen van de turnsport aan bod komen : toestelturnen, trampolinespringen, acrogym, tumbling,… Daarnaast worden ook andere activiteiten voorzien : knutselen, dansen,…

Inschrijven doe je door een mailtje te sturen naar info@turnclubkalken.be met vermelding van de naam en geboortedatum van de kinderen die willen inschrijven. Stort ook het juiste bedrag op rekeningnummer BE49 0682 1874 9171.

Inschrijvingen zijn pas definitief na ontvangst van het inschrijvingsgeld.

In de prijs is inbegrepen : alle activiteiten en gebruik van materiaal, begeleiding door ervaren lesgevers, verzekering, elke dag een vieruurtje en drankje, voor- en naopvang.

Turnkamp 2018