Op zaterdag 15 oktober 2016 is er opnieuw een chrysantenverkoop. We verzamelen (in club t-shirt/sweater en met heuptasje) om 9u45 in de Vromondstraat 2 (De Beize) te Kalken. Na het indelen van de groepen kan iedereen zijn beste verkoopstalenten bovenhalen. We zouden zeker ook jongere leden willen aanmoedigen om mee te helpen (worden begeleid door een volwassene).

Rond 13u kan iedereen die dit wenst weer gratis genieten van boterhammen en soep ‘à volonté’.
In de namiddag gaan we niet opnieuw de baan op (zoals we vroeger wel deden). We hopen uitverkocht te zijn tegen 13u!

Voor deze verkoop zouden we wel over zoveel mogelijk vervoermiddelen en medewerkers moeten kunnen beschikken. Naast personenwagens kunnen we ook bestelwagens en aanhangwagens meer dan goed gebruiken. Dus iedereen die zich enkele uren kan vrijmaken, heten we van harte welkom!

Schrijf je in op info@turnclubkalken.be

Chrysantenverkoop 15/10